لامبور گینی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان





جدیدترین مدل لامبورگینی، مدل بدون سقف آونتادور جی (J) است که این کارخانه ایتالیایی آن را در ژنو رونمایی کرد. تنها یک دستگاه از این ماشین ساخته شده و لامبورگینی اعلام کرده که آن را در طول نمایشگاه خودرو ژنو خواهد فروخت.

پسوند جی اشاره به پیوست جی در کتاب قوانین فدراسیون جهانی اتوموبیلرانی است که در آن درباره مشخصات فنی ماشین‌های مسابقه‌ای نوشته شده است. این ماشین همچنین ادامه سنت لامبورگینی در ساخت ‌تک نمونه‌ از مدل‌های خود نظیر مدل جوتا در سال ۱۹۷۰ است. تنها یک دستگاه از آن خودرو براساس لامبورگینی میورا ساخته شد.

لامبورگینی خود این خودرو را «افراطی‌ترین خودروی روباز تاریخ این کارخانه» توصیف می‌کند. ماشین براساس مدل استاندارد آونتادور LP700-4 و با همان موتور ۶.۵ لیتری دوازده سیلندر ساخته شده است. قدرت موتور ۷۰۰ اسب بخار است و نیروی موتور از طریق جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک به طور دائم به چهار چرخ منتقل می‌شود.




لامبورگینی بدنه فیبر کربنی ماشین را به طور کامل تغییر داده تا نبود سقف را جبران کند. بدنه ماشین از فیبرکربن «بافته‌شده» ساخته شده است که در رزین مخصوصی خوابانده شده تا در حالی که قدرتش بیشتر می‌شود، جنس نرم‌تری داشته باشد. لامبورگینی می‌گوید این ماده را می‌تواند به هر شکلی که بخواهد دربیاورد و حتی می‌تواند با آن لباس هم بدوزد.

دو میله ایمنی پشت صندلی‌های ماشین کار گذاشته شده که آن هم از فیبرکربن ساخته شده است. سیستم تهویه مطبوع ماشین هم حذف شده که این به سبک‌تر شدن ماشین کمک می‌کند. وزن آونتادور جی ۱۵۷۵ کیلوگرم است. با این ترتیب شتاب صفر تا صد کیلومتر ماشین باید کمی بهتر از ۲.۹ ثانیه آونتادور استاندارد باشد.

درهای ماشین به سنت همیشگی لامبورگینی، رو به بالا باز می‌شود. طول ماشین ۴۸۹۰ میلی‌متر، عرضش ۲۰۳۰ میلی‌متر و ارتفاع آن تنها ۱۱۱۰ میلی‌متر است. چرخ‌های ماشین آلومینومی است و اندازه آن در جلوی ماشین بیست اینچ و در عقب ۲۱ اینچ است. رنگ ماشین قرمز مخصوصی است که سایه کروم دارد.

لامبورگینی اعلام کرده که رانندگی با این ماشین در جاده‌های اروپا قانونی است. این کارخانه قیمتی برای این ماشین اعلام نکرده است اما بدون شک با هر قیمتی این ماشین بدون خریدار نمی‌ماند.



دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');